نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

دبیرکل کمیته ملی المپیک: امید ما به مدال آوری کشتی آزاد است

  • کد خبر: ۱۸۷۳۲۶
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
دبیرکل کمیته ملی المپیک: امید ما به مدال آوری کشتی آزاد است
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تصور می‌کنیم ۶ تا ۷ مدال طلا دیگر بگیریم و بیشترین امید ما به کشتی آزاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمناف هاشمی پس از کسب دو مدال طلا توسط فرنگی‌کاران اظهار داشت: کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی توسط محمدهادی ساروی و امین میرزازاده را به ملت ایران، مدال‌آوران و عزیزانی که در کشتی فرنگی نقره و برنز با ارزشی را در آسیا گرفتند، تبریک می‌گویم. با این دو طلا مجموع مدال طلای ما به عدد ۸ رسید و باید در روز‌های باقیمانده در کاراته، وزنه‌برداری، جوجیتسو، کبدی و کشتی آزاد امید به کسب مدال داریم.

وی افزود: در شطرنج هم نمایندگان ما تا اینجا خوب کار کردند و سرگروه هستیم و امیدوار به تاریخ‌سازی در این رشته هستیم همانطور که در تنیس روی میز، ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری کوهستان و اسکیت تاریخ‌سازی کردیم.

هاشمی یادآور شد: تصور می‌کنیم ۶ تا ۷ مدال طلا دیگر بگیریم و بیشترین امید ما به کشتی آزاد است و از خدا می‌خواهیم پشتیبان این جوانان و ملت ایران باشد تا با این طلا‌های خوب، جایگاه ششم را حفظ کنیم.

وی گفت: در حال حاضر با چین تایپه در رقابت هستیم و این نشان می‌دهد سایر کشور‌ها در این ۵ سال گذشته بیکار نبودند. بچه‌های ما هم محدودیت و سختی‌هایی داشتند. تشکر می‌کنیم که دولت در دو سال گذشته از ورزش حمایت کرد در چند سال گذشته هم همه تلاش کردند. آنچه می‌بینید نتیجه ۵ سال گذشته فدراسیون‌ها است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->